Mariona Espuny, classificada entre les 12 primeres en el Youth American Grand Prix

La nostra alumne de dansa Mariona Espuny ha estat una de les estudiants que ha participat en el concurs Youth American Grand Prix (YAGP). La Mariona ha aconseguit classificar-se entre les 12 primeres ballarines dins la categoria de junior contemporani. En aquesta categoria han participat un total de 130 alumnes de dansa.

Mariona Espuny classificada en el Youth American Grand Prix

Espuny, que actualment té 12 anys, es va iniciar a la dansa des dels tres anys i és la neta de la nostra fundadora, Pilar Roig. La classificació arriba en el moment que estem celebrant el nostre 50è aniversari, per la qual cosa la celebració estem de doble enhorabona.

La xarxa mundial de dansa més gran del món

El Youth American Grand Prix, que es va celebrar al Teatre-Auditori, pertany a la xarxa mundial de dansa més gran del món. Els participants del certamen tenen l’oportunitat d’accedir a audicions per obtenir beques. A més, també opten a participar en classes magistrals de professors reconeguts i gaudir de l’escenari mostrant les variacions que han preparat durant mesos. El concurs és una de les competicions de ballet clàssic i contemporani per a estudiants més importants del món. En aquesta edició han participat un total de 450 ballarins i ballarines de 25 països.