Formació Professional de Dansa

Curs dirigit a tots aquells que vulguin fer de la dansa la seva professió

El curs de Formació Professional de la Dansa, consta de 4 a 6 hores setmanals, dedicades exclusivament a les disciplines de Dansa Clàssica i Dansa Contemporània, amb l’objectiu que els alumnes obtinguin la millor preparació possible i puguin arribar a les màximes sortides professionals.

El programa formatiu inclou el treball de la tècnica clàssica i contemporània, repertori, taller coreogràfic d’ambdues disciplines, preparació física i història de la dansa.

Durant la Formació Professional de Dansa els alumnes participaran en concursos i actuacions amb el fi d’assolir experiència escènica, assegurar la formació tècnica i potenciar la seva part artística.

Els tutors guiaran i acompanyaran a cadascun d’ells, de manera personalitzada en tot moment per aconseguir els seus objectius, sigui per a audicionar en companyies o per a finalitzar la seva carrera en una escola professional.