De 4 a 8 anys
En aquesta etapa es treballa principalment l’alliberament de l’expressivitat i la musicalitat de cada infant, i es busca l’afirmació i autoconfiança de les seves capacitats.
De 4 a 8 anys
En aquesta etapa es treballa principalment l’alliberament de l’expressivitat i la musicalitat de cada infant, i es busca l’afirmació i autoconfiança de les seves capacitats.
Paral·lelament i a través de jocs, aniran coneixent el cos per adquirir així una base física sòlida que els permeti entrar en una segona etapa de formació. Aquesta base els hi servirà tant per la dansa com per qualsevol activitat física que vulguin desenvolupar.
De 9 a 14 anys
És la franja on comencem a aprendre la tècnica pròpiament dita (barra, centre, etc.), procurant sempre que aquest aprenentatge no anul·li la seva capacitat expressiva.
En aquesta etapa cada alumne evolucionarà segons el seu ritme, condicions i finalitat, sempre al grup del nivell que li correspongui.
Aquells que el professorat consideri oportú i vulguin, podran presentar-se als exàmens de la Royal Academy of Dance of London i a concursos, cosa que els hi crea un gran estímul a l’hora de treballar. En aquesta etapa, després d’un o dos anys de preparació clàssica, podrem incorporar la dansa contemporània com a part de la seva formació.
A partir de 15 anys
Amb la base tècnica ja adquirida es podrà guiar l’alumnat en funció dels seus objectius.
Als que vulguin continuar amb la dansa com a part de la seva vida, formació i necessitat expressiva però no a nivell professional, se’ls guiarà en la disciplina, nivell i horari que més els convingui: clàssic, contemporani, dansa espanyola, hip hop, jazz, etc.
Formació Professional
Mai és tard per començar a ballar, expressar-se i mantenir-se en forma amb la música.
Disposem d’aquestes activitats:
A part d’aquestes classes formatives l’escola ofereix les següents opcions de dansa més lúdiques: