A Fusió ara tens la matrícula gratuïta de música per a nens i nenes de 3 a 7 anys

A l’Escola Fusió estem d’enhorabona perquè en pocs dies comencem les classes i ho volem celebrar amb els nostres alumnes i futurs alumnes. Per aquest motiu regalem les matriculacions per als cursos de sensibilització musical per a nens i nenes de 3 a 7 anys.

Si tenies previst inscriure el teu fill o a la teva filla, vine a Fusió fins d’aquest 3 al 20 de setembre i aquest any t’estalviaràs el preu de la matrícula.

Més sobre el curs de sensibilització

La sensibilització és la primera etapa d’aprenentatge musical. Mitjançant la sensorialitat, a Fusió incidim en les capacitats que afavoreixen el desenvolupament integral dels infants i l’assimilació natural dels continguts del llenguatge musical. Per a nosaltres J. Dalcroze i E. Willems són la base metodològica d’aquesta etapa.
A més i al voltant dels 6 anys els nens i nenes poden cursar el preinstrument, un curs introductori per escollir l’instrument que més il·lusió els fa.
També oferim la possibilitat de cursar violí segons el amb professorat especialitzat en aquesta metodologia.